Fin väder.



Det är så fint när det snöar.
Då mår man bra! Tänk er lite snöstorm och en film med familjen i soffan, det kan inte bli bättre.
Ikväll när allt folk har varit här och det är lugnt i stugan så ska vi bada Leon och sen ska vi förmodligen krypa ner i soffan framför en film, och jag längtar som tusan!  :)

Nu ska jag tända lite ljus...
Och mysa till det lite för att få lite mys-stämning. ;D Varva ner lite´medans det inte är några gäster här.
Mamma, bror och syster har precis åkt och tidigare var Kims mamma, mormor och morfar här. Nu är Frasse här och senare kommer Kims pappa, Annicka och några fler, så än är det inte kväller här inte. :)

Imorgon åker Kim bort igen, så då kommer väl jag igång med bloggandet igen. Det brukar vara bättre på den fronten när han är borta, för när han är hemma passar jag på att umgås med honom så mycket som möjligt!

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Söt han är:) Kollat den första länken förr.. Å Anna&Axel vagnarna tycker jag är förstora... :/ Går det bra med lillen då ?

2009-01-20 @ 17:00:32
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0