Full fart.



Här hemma är det full fart...
Jag har precis hunnit med en dusch medans lillprinsen sov. Trouble har åkt till Adam efter att jag pulsat fram med både vagn och hund eftersom att gavlegårdarna inte sett till så att det var plogat här. Så kan jag ju inte hålla på hela dagen! Ett stort minus till gavlegårdarna!

Astrid Lindgren.
Jag funderar på att se en Astrid film idag, men jag vet inte vilken... Bröderna lejonhjärta kanske?
Någon blir det iaf, för hennes filmer är så mysiga!

Nu ska jag äta och plocka undan lite som ligger och skräpar.
Hej så länge.


Bilderna blir så suddiga och konstiga när jag knäpper, jag vet inte vad det är som är fel...
Leon blir inte rättvis på bilderna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

gud så söt han är!



Jo det går bra! Hjärtljuden var bra och bebisen rörde på sig när vi kolla UL också bara att jag konstigt nog inte kände det =P men skulle komma tillbaka imrogon om bebisen inte rörde sig då heller så skulle dem kolla andra saker etc =))

2009-01-25 @ 16:21:03
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja jag blev riktigt lättad =) Man vill ju inte gå runt orolig lixom =P



Ja man får ju höra allt från alla håll och kanter så =P fast blev mycket lugnare nu när man träffade massa barnmorskor där på SÖS och fick se lite på förlossningsavdelningen =)

2009-01-25 @ 17:40:16
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :D

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-25 @ 17:44:26
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0