Fullt upp.



Imorgon kommer jag att ha fullt upp!
Först är det dags för ett nytt BVC besök, vilket jag längtar som tusan till, det ska bli så spännande att se hur mycket han växt. Sen så ska jag träffa Jennifer, vilket också ska bli jätte kul, och sist men inte minst så ska jag in till stan och träffa någon "tant" som ska hjälpa mej med mina mat problem som jag fått efter förlossningen. Jag har ju nämligen fått lite ätstörningar, ingen anorexi eller bullimi eller något liknande, utan något helt annat... Fast det känns som om det börjar gå över nu, men det är väl lika bra att åka dit och ge det ett försök iaf.
Senare måste jag hinna med att handla hem mat och plus att det kommer en kille och kikar på min bil. :)

Idag började jag med att ta sov morgon.
Kim har åkt tillbaka till jobbet nu, så jag och Leon tog sovmorgon och låg kvar i sängen till klockan 11, jag var så otroligt trött! Trouble därimot var morgon pigg (för en gångs skull) och ville ut, så när vi väl klev upp var det rappa puckar som gällde, trouble var jätte kissnödig!
Vi tog en prommenad till mamma och där lämnade jag av Trouble för att sen besöka köpis. Jag hade tänkt handla mat men det han jag aldrig med, det var ju roligare att kika på kläder med Karro. ;D
Sen fick jag skjuts hem av mamma, så att jag skulle slippa gå i snöyran. trouble fick stanna kvar hos mamma eftersom att jag har så mycket att göra imorgon...

Nu ska jag passa på att ta ett bad medans Leon sover, sen blir det en film och tidig kväller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0