God natt!

Jag är så jäkla trött.
Och nu tänkte jag krypa ner i sängen som förövrigt känns hur stor som helst när Kim är borta. Jag saknar honom så mycket! Vad jag längtar tills på tisdag när han kommer hem, när vi får sova tillsammans och träffas varje dag i en vecka...
Jag känner mej så jäkla ensam.

Hår och naglar.
Efter att Leon föddes så har mitt hår och mina naglar växt som ogräs! Jag förstår inte, jag som alltid har trott att håret ska bli slitet och att naglarna ska växa i år och dagar innan man ens märker av dom. Men tydligen inte...
Att håret växer är ju bra, men jag är ingen nagelmänniska så naglarna kunde gärna få ramla av helt istället. ;D
Nej då, men jag kan inte ens fila mina naglar på högerhanden, för jag ä rvärdelös på att använda min vänsta hand till annat än att göra ingenting. ;D

Nu väntar sängen, god natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0