God natt!

Jag är så otroligt trött!
Jag och lisa har kikat på film, och jag somnade säkert tusen gånger, så nu tänkte jag faktiskt ta och byta om på lill killen och hoppa i säng. Men risken finns väl att han kommer att vakna och vara pigg i natt då, och det vill jag ju helst undvika. Men jag tror jag tar den risken ändå...
Igår nattade jag honom runt 12, sen ammade jag honom vid halv 4 och sen sov han till halv 9 imorse, så jag har haft en underbar natt! Äntligen börjar amningen bli bättre igen, men jag gissar på att det kommer att vända ett antal gånger till den första månaden innan allt börjar fungera som det ska. Det är bara att kämpa på!
Men trött ät jag för att jag haft fullt med folk här idag, Kims mamma, min mamma, syrran, Kims bror Filip och hans tjej har vart här och hjälpt mej med städningen och grejer, hur skönt som helst, men det tar även på krafterna. :) Och jag har ju så svårt för att låta någon hjälpa mej, eftersom att jag vill att allting ska var på mitt sätt...
Nu är iaf julen äntligen utslängd för i år.

Kim har åkt nu...
Och han kommer inte hem förrän på tisdag nästa vecka, och jag saknar honom redan! Det är tur att det finns telefoner, och att jag har syrran här som hjälper mej med Trouble. Men det kommer att vara otroligt tomt här hemma utan Kim nu när han vart hemma sen i mitten av november.

Det vart föresten inget bvc besök idag, dom kommer hem hit på onsdag istället, det ska bli spännande! :)

Jag har fått en komentar, det är bara det att jag inte vet vem som skrivit den... Hon har glömt att skriva vem det är, och jag är jätte nyfiken, för den personen vill nämligen låta hundarna busa någon dag och titta på mitt undervärk. Så om du läser det här så kan du väl slänga in ett namn så att jag vet vem du är. :D

God natt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo kommer ihåg att det var skti jobbigt i början börja grina en gång för att jag kände mej så dålig för att det inte gick att amma :p



Ja nu funkar ammningen jätte bra, så glad att jag kämpa fast han tar inte flaska så bra nu men måste kämpa vidare med de! Och sen så har han så sena sovtider som vi försöker ändra på. Det är nu på senaste tiden som han har velat vara mera själv förut var han typ fast klistrad på oss, fast han vill ju fortfarande att vi ska vara i närheten :p

2009-01-05 @ 21:49:24
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo kommer ihåg att det var skti jobbigt i början börja grina en gång för att jag kände mej så dålig för att det inte gick att amma :p



Ja nu funkar ammningen jätte bra, så glad att jag kämpa fast han tar inte flaska så bra nu men måste kämpa vidare med de! Och sen så har han så sena sovtider som vi försöker ändra på. Det är nu på senaste tiden som han har velat vara mera själv förut var han typ fast klistrad på oss, fast han vill ju fortfarande att vi ska vara i närheten :p

2009-01-05 @ 21:49:28
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: ingo

hej pärlan. skönt att lisa är hos dig mycket nu. adam ställer mer än gäna upp med troubble. det vet du.vi ses nån dag. vi avvaktar lite tils allt lugnar sig. det är säkert jättemåna som vill komma och hälsa på. jag är luuugn. har hela livet på mig att se mr Leon och dig hihi kram på er

2009-01-06 @ 02:29:05
URL: http://spunkisgrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0