Hemmafru.

Jag kom hem rätt tidigt idag ändå...
Linnea körde hem oss idag på förmiddagen, så jag var väl hemma runt 12 (?). Jag har haft jätte trevligt och det var jätte kul att umgås lite med Linnea igen, det var ju inte direkt igår om man säger så...
Hur som helst så kom Kim hem nästan direkt efter mej, han hade med sej kebab, och gott var det! :) Kim hade haft jätte kul igår och det är jag glad över, han förtjänade verkligen det!

Efter att vi hade ätit somnade Kim och Leon i soffan.
Då passade jag på att städa lite, så nu har jag bara dammsugningen kvar... Jag har verkligen kutat runt som en idiot här hemma för att utrota alla dammtroll som flyttat in här. Och under tiden har Kim myst med Leon.
Men nu ska jag springa upp till affären och köpa lite onyttigheter, sen ska vi kika på film.

Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Ville bara säga, gud vilken fin son ni har fått.

Hoppas allt går bra! :)

Postat av: Marina A

Du får säga GRATTIS till Kim från mig, jag såg att han fyller år. Ha det bra och gosa med lillplutten.

2009-01-19 @ 02:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0