Hundledig.

Jag saknar Trouble!
Men han fick vara med Adam och Ida idag när Lisa började skolan igen... Gud så jag längtar tills jag får ta min älskling på promenader igen! :) Som det är just nu får jag inte ens hålla i honom när vi är ute... :(
Men jag gissar på att han har det toppen med Ida och Adam. :) Då får han komma ut på lite äventyr.

Städhjälp.
Mamma skulle komma hit och hjälpa mej städa idag, men hon den stackarn bröt revbenet igår på hennes karate träning. ;D Är det inte typiskt!? Nu får Lisa det körigt. Haha. :D
Men det är iaf inte för ostädat hos mej så jag klarar mej iaf. :)

Vi hörs senare...

Kommentarer
Postat av: adam

Bara höra av dig emelie så kommer jag och lämnar honom

2009-01-08 @ 16:22:31
URL: http://marjavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0