Kort och gott.

Hej allihopa, jag är tillbaka.
Jag kommer ju att skriva betydligt mycket mindre nu för tiden, men jag kommer att uppdatera er så gott jag kan. Men det är nämligen så att efter att ha påbörjat med krystningsvärkarna så upptäckte dom att Leon låg i säte så det fick bli ett akutsnitt. Det var det enda jag var rädd för, men jag är så otroligt nöjd ändå, för Leon mår bra och Kim var till sån otroligt stor hjälp, utan honom hade jag dött! Ja, jag ska berätta lite mer utförligt senare, men nu har ni iaf förklaringen till varför jag vart borta så länge och inte kommer att kunna sitta här så ofta. Jag får ju varken bära eller någonting på 6 veckor, så Kim (den stackarn) får göra nästan allt här hemma, städa, diska, laga mat, ta handt om Trouble, mej och Leon... Fast jag börjar bli piggare och kommer nog på benen ganska snart ändå, och tur är väl det, för snart börjar Kim att jobba igen, så det kommer att bli körigt.

Nu sitter jag och syrran här och ska kika lite på tv.
Leon sover och medans Lisa är här och tar handt om mej pustar Kim ut ett tag och har åkt ut för att grilla med Trouble, Peter, Frasse och Kiwi. Det kan han behöva, min älskade prins, vad skulle jag göra utan honom? :) ♥
Här har ni några bilder, så får jag skriva mer sen.
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0