Lill killen växer.


Det är så kul!
Leon har växt jätte bra sen vi kom hem från BB, så jag behöver verkligen inte oroa mej för att han inte blir nöjd när jag ammar honom. När han föddes vägde han ju som sagt 3394, och sen gick han ned något, nu därimot har han ökat till 3680 (!), och han är bara 11 dagar än så länge. Vad glad jag blir att allt står rätt till! :)

Jag har haft en underbar natt!
Jag tror att Kim ska få natta Leon varje kväll, för igår nattade Kim honom kvart i 11, sen sov han tills Kim skulle åka imorse, kvart över 4 (!).
Jag har kunnat mysa med Kim hela natten utan att behöva bli väckt en enda gång, det är helt otroligt! :)
Efter att jag ammat honom kvart över 4 så sov vi till klockan halv 10, så sömnbrist har vi iaf inte. ;D 

Jag har en bra känsla i kroppen.
Jag känner på mej att det här kommer att bli en toppen dag! Jag önskar bara att Kim kunde komma hem och sova inatt igen... :)
Jag och syrran ska ta en promenad i det fina vädret också, med både barnvagn och hund, det ska bli så mysigt! Hur lång promenaden blir vet jag dessvärre inte, det beror på hur långt jag orkar gå med tanke på snittet, det ömmar ju en del.

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: DeafeeM - Humorblogg

Jaha okej. Har ni ringt till dem? När vi ringde så sa de nämligen att vi inte var de enda som tyckte att det var kallt.. Typ..



Men det är ju sjukt, man går helt ärligt och skakar!

2009-01-07 @ 14:49:21
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud så han är söt din lilla pojk! Kul att allting går bra =)

2009-01-07 @ 16:50:26
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0