Magknip.




Min stackars lilla Leon har magknip.
Visserligen sover han, men han ligger och gör massa konstiga uttryck, och det började innan han somnade. Men så farligt är det inte, för han hade ingen panik innan han somande heller, men det syntes på honom att han hade ont. Min lilla prins!

Det snöar!
Helt underbart, det är 5 minus och snöar, det är precis så det ska vara! :) Snön är mer än välkommen här hemma, men då skulle det passa bra om gavlegårdarna satte på lite extra värme också. ;D
Föresten så såg jag att dom skrivit om det i tidningen idag, och visst är det kanske varmt på termometern, men det drar kallt som tusan från fönstren, så det blåser ju för tusan stormvindar genom hela lägenheten! Haha.

Inga planer.
Jag har inga planer för dagen, det enda jag vet är att Erica frmodligen ska kika förbi en sväng, och det är ju trevligt med lite sällskap. :) Men jag tror att jag ska hålla mej inne idag, för det gör ont som tusan i mitt snitt idag, TYPISKT!
Jag saknar Trouble också, som tusan! Det är så tomt utan honom... Tänk er att ha någon som ligger och snarkar på soffan för att sen vakna och komma och pussa på dej, det är en omställning när han är borta.
Min snygging!




Det blev något fel när jag uppdaterade...
Ursäkta röran.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Börja med minfom eller sempers magdroppar på en gång för de tar ett tag innan dom verkar och så äre inge farligt att ta dom om han inte skulle ha magknip! Bättre att börja tidigt så att han slipper ha så ont och grina så mycket =)

2009-01-08 @ 15:54:31
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Lina

minifom funkade superbra på Maya när hon var liten bebis :)

2009-01-08 @ 21:31:26
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Ammi

Grattis till pojken! Fint namn! Kram Ammi

2009-01-09 @ 00:06:06
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0