Mina älsklingar.

Jag har fortfarnde ingen tillgång till en ordentlig dator.
Så bilder och riktiga inlägg får vänta...

Jag tänkte mest bara berätta att jag lever och att Trouble och Leon ligger på sängen och sover. ;D
Dom är så otroligt fina!
Mina älsklingar...

Imorgon ska jag till öppna förskolan på sång-lek, jag hoppas att Leon uppskattar  det, om han inte är för liten. ?

Passa på medans lillen sover...
Medans Leon och Trouble har sovit så har jag passat på att städa och plocka lite här hemma, dessvärre så kan jag inte städa klart förrän Kim kommer hem, vi har lite att gå igenom tillsammans. :)
Jag har även hunnit med att duscha och göra mej i ordning i min egen takt... Lilleman sover ovanligt mycket idag, och när han väl är vaken så är han jätte snäll och go. Och inte nog med det så har han börjat äta mer regelbundet nu, innan kunde jag få amma honom var och varannan timme och hur länge som helst.
Jag ska inte säga för mycket, det kommer säkert återfall på den planen också. ;)

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej Gumman , hör av dej nån dag om du inte har nått för dej =)

2009-01-29 @ 23:37:03
URL: http://karolinwiklund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men skulle tycka de var skit jobbigt om Emil var borta så där länge från oss :p Men du är väll kasnke van så då blire annorlunda =)



2009-02-01 @ 23:38:01
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0