Nästäppa.


Min lilla älskling är täppt i näsan.
Och jag lider med honom, det låter så tungt när han andas... Men han har fått näsdroppar, så det löser nog upp sej snart. :)
Just nu sitter han i mitt knä och suger på mitt finger, han är så söt! :)
Jag har även haft en toppen natt, hoppas att det fortsätter så. Jag ammade honom vid 12, 3 och sen vaknade han halv 8 idag, underbart! :)

Vi har faktiskt lite bråttom.
Klockan 9 ska vi möta Nize och Engla i hundgården så att Trouble får busa av sej lite. :) Och innan måste ja klä på både mej och Leon, och väcka Kim.
Jag har iaf en bra nyhet; Jag kommer att komma igång bättre med bloggandet nu i veckan, för då ska syrran bo här medans Kim åker bort på jobb. Så nu är det en massa uppdatering på g! :)

Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad snällt av din syster att komma och ge dig lite hjälp och avlastning :)



Man blir ju sugen på ett syskon till Maya nu när man ser dom fina bilderna på eran söting :)

2009-01-03 @ 11:43:34
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis till lilla Leon! Men undrar när han föddes? =) blev ju bara ett "hål" i din blogg mellan den 26 å 30 december hehe!



Ha en fin helg =)

2009-01-03 @ 12:35:57
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0