Övertrött...



Jag har precis lyckats få min lilla prins att sova.
I vanliga fall är det inga problem alls att natta honom, det brukar gå galant, men idag har jag ta mej tusan försökt med allt... Jag tror att det är magen som gör ont, och vad gör man, när man inte kan göra någonting åt det? Jag blir frustrerad, jag tycker så synd om honom!

Kim har inte hört av sej heller...
Vilket är konstigt, för det brukar han alltid göra, men nu fick inte jag tag på honom heller. Så i väntan på att han förhoppningsvis ska höra av sej så att jag slipper oroa mej så ska jag ta och titta på min film, dricka ett glas cola och äta cheesecake som emma tipsade om i sin blogg.

God natt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0