Samma visa.



Jag undrar om Leon har gått in i någon slags fas.
Eller så är det bara en ren slump att Leon har betett sej precis lika 2 dagar i rad nu... Det är i princip helt omöjligt att få honom att somna, idag tog det mej 5 timmar! Igår tog det mej ca 2 timmar, och det beteendet började vid nästan samma tidpunkt. Jag hoppas för Leons skull att det går över, men om det fortsätter så här så är jag tacksam över att det inte är på natten han mår så här...

Idag har jag sålt min bil.
Så jag har vart på köpis och handlat lite grann, men jag ska fortsätta imorgon! ;D Nej, jag kan faktiskt inte handla någonting nästan, jag hade lite skulder att göra mej av med och plus att vi hade en hel del räkningar så jag får se hur mycket pengar jag får över.

Trouble har kommit hem, så nu är det bara Kim som fattas, men han kommer inte förrän imorgon och sen åker han tillbaka till jobbet igen. ♥

Leon växer så det knakar. Vi var på BVC idag, och nu mäter han 55 och väger 4380. Det går fort som tusan! Min stora kille. ♥

Nu blir det lite avkoppling innan jag ska sova.
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

100g. till så är Leon lika stor som min lillplutt va när han föddes.. ;)

Hoppas kvällarna blir bättre för er!

2009-01-22 @ 09:53:10
URL: http://simplymee.blogg.se/
Postat av: Marie

jajjemen, gick ju över 17 dagar så han fick lite tid att växa på sig..

4585g o 55cm lång..

stor, ja! du kommer märka själv snart att tiden bara springer iväg...

2009-01-22 @ 12:26:16
URL: http://simplymee.blogg.se/
Postat av: Marie

Förlossningen i sig gick jätte bra.

Fast Vincent mådde inge bra när han kom ut så han klippte dom navelsträngen på å sprang iväg med direkt.

Hade bara 3 poäng på den där skalan du vet.. ;)

Sen låg han inlaggd på Neonatalen i 6 dagar..

Så vi fick en rätt tung start så..

Men, de har vi tagit igen nu =)

Oj, 1 månad, ja va säger man...

Själv blev ja riktigt skraj i veckan när ja skicka iväg ansökan om dagisplats..

Då känns de som att verkligeheten med jobb o grejer är påväg tillbaka snart =S

2009-01-22 @ 20:36:26
URL: http://simplymee.blogg.se/
Postat av: Carola

Åh så bra att höra att det finns fler som har svårt att somna:)



Grattis i efterskott till lillkillen din..



Kram Carola

2009-01-27 @ 13:51:22
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0