Semester.


Jag tog semester från bloggen igår.
Jag var upp på köpis med syrran, Moa och Kim. Jag köpte magdroppar till Leon och så träffade vi på Madde och Nova, så vi tog en fika allihopa. :) Det var trevligt! Moa och Kim hade Elvin med sej och jag hade Leon, så det var en riktig föräldrar träff! ;D
Hur som helst så fick jag toppen nyheter, Kim kom hem, så jag valde att umgås med honom och resten av våran lilla familj när han väl var hemma, så då fick bloggen vänta. :)

Idag har jag inget speciellt för mej.
Men jag och Lisa, ska ta vovve plus vagn på en promenad i det fina vädret. Vi väntar bara på mej. ;) Men lill killen måste ju äta innan vi går. :) Och jag måste ha kläder på mej. Haha.
Jag och syrran ska ge oss på och inviga semlorna för iår, vi ska köpa en varsin idag. :)

Jag längtar tills jag får dagens samtal, att det kan vara så tomt utan Kim... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0