Snabb update...

Vårat internet vill inte fungera.
Så uppdateringen från min sida blir nog inte den bästa förrän internet vill igen...
Jag och Leon ska till BVC idag, så jag har lite att göra innan, men jag har tur, för lillprinsen sover nu.

Och Jag vill grattulera Belinda till sonen som ska heta Benjamin, han föddes igårpåLeons 1 månads dag.  :) Tiden går fort!

Jag ska svara på alla kommentarer jag fått sen när jag har tid över och ett internet som fungerar...

Och bilderna som jag lovat er kommer också, men håret blev långt ifrån lyckat, så jag ska färga om det sen. :)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jätte skönt verkligen =) annars hade jag kunnat åkt till ett annat bb men det tar jätte lång tid att åka dit så det är dunder skönt!



Ja jag hoppas det h*n ligger ju jätte långt ner och så är den ju betydligt lugnare än innan så de sa ju de på förlossningen också att de trodde att de kunde vara för att de är på gång snart så det var ju skönt =D



Kram

2009-01-28 @ 14:15:01
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Klart vi vill ha promenadsällskap :)

2009-01-28 @ 23:28:07
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-29 @ 13:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0