Snö.


Nu har det blivit vinter igen.
Och ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt att vädret borde ta och bestämma sej snart! Det är skit drygt när det är 13 minus ena dagen och 10 plus nästa, antigen så kan det bli vår på engång eller så får det vara vinter som det borde, inget mellanting!

Jag och Leon är ensamma hemma...
Kim och Trouble är ute i snön och busar någonstans. :) Jag hade velat följa med, men Kim hade inte hunnit städa ur bilen sen han kom hem så barnvagnen fick inte plats. Men när han kommer hem igen så borde bilen vara urplockad så vi också kan följa med ut ett tag. :)
Jag har ingenting vettigt att skriva idag, så jag tror nog att jag ska stå över tills jag kommit på bättre tankar...

Om du är bra på bloggdesign och inte har något för dej, hojta till, jag skulle behöva lite tillpiffning är förstår inte någonting själv... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0