Stressa.

Tiden räcker inte riktigt till...
Eller det är jag som inte tar vara på den. Jag är så seg på morgonen, så det tar alldeles för lång tid innan jag kommer igång liksom. Men hur som helst så har jag precis fått Leon att somna efter en jätte gnällig eftermiddag med magknip, stackaren! Men förhoppningsvis så sover han inatt nu när han vart vaken hela eftermiddagen. :)

Jag och syrran ska snart sätta igång en film.
Men Karro skulle kika förbi en snabbis och säga hej innan. :) Belinda har vart här idag också, Leon fick jätte fina saker av henne. :)
Imorgon kommer Kims mamma, mormor och morfar hit, och senare kommer även Kims pappa och Annicka. :) Fartfyllda dagar med andra ord! :D Men Marina ska ifa hjälpa mej med att borra upp lite hyllor och sånt. :)

Nej nu måste jag sluta, god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0