Tidig kväller?




För mej har tiden bara runnit iväg idag.
Tiden går fort när man har kul, eller vad säger man? Och det är ju helt underbart att få uppleva något så mäktigt som att vara mamma, så nog går tiden fort iaf...
Jag som hade tänkt mej en tidig kväller börjar tvivla på att jag hinner med det. Jag ska kolla på film innan jag ska sova, och innan filmen hade jag tänkt ta mej upp till tempo och köpa något att tugga på, jag ska prova något nytt hade jag tänkt. ;D

Tvångstankar...
Som ni alla säkert redan vet så har ju jag en del tvångshandlingar och tvångstankar... Och en av mina värsta fiender är städningen. Det värsta är att jag vet att det inte är ett måste att städa så fort någonting nytt plockas fram, men ändå kan jag inte låta bli.
Jag såg nu att rumsbordet är lite smuligt efter att Kim fikade igår, och nu måste jag springa och hämta disktrasan det första jag gör.
Så hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0