Trötter.

Leon har haft en jobbig natt igen.
Jag klagar verkligen inte med tanke på att jag är så nöjd alla andra nätter, men man blir himla trött av att bli väckt stup i kvarten, och man sover ju inte särskilt bra när man vet att lillen har magknip och kommer att vakna vilken sekund som helst... Men han skriker iaf inte och grinar, han bara vaknar och gnäller lite, så det är bara att bädda om honom så somnar han igen. Jag längtar tills magdropparna börjar hjälpa, för hans skull.

Vi har haft besök nu på dagen.
Kims mamma, mormor och morfar har vart här, och dom hade med sej fika. :) Leon fick även lite pengar som vi ska köpa lite nya kläder för, han har rätt dåligt med bodysar och en ny lite större vinter overall skulle inte sitta helt fel. Tack så mycket! :)
Kims pappa och Annicka ska kanske komma ikväll, men än har jag inte hört något från dom, så vi får väl se. :)
Jag och Lisa ska iaf kika på en film nu, det vart aldrig av igår, då kom Karro förbi ett tag istället, vilket var riktigt trevligt! :)

Jag skriver sen när jag har något vettigare att komma med, och jag tänkte ta och fota lillen lite så att jag kan slänga upp lite kort på honom. :)
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker också vi hade riktigt trevligt igår =) Även fast jag åt upp dina chips ;)

2009-01-11 @ 18:08:52
Postat av: Anonym

Jag tycker också vi hade riktigt trevligt igår =) Även fast jag åt upp dina chips ;)

2009-01-11 @ 18:27:17
Postat av: Anna

Med oss är de bara bra =) Kan ju inte vara annat när man har ledig vecka från jobbet. Bara Åke tid i en vecka nu! Vart bor ni nu då?? Såg att du å moa fick samma dag! Kul!! Ni går ju fortfarande på högstadiet tycker ja.. Men så va de ju tydligen inte :/ Jösses va ja vart gammal nu.. //Anna

2009-01-12 @ 01:36:34
URL: http://akesmattea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0