Trouble och Leon.

Ni undrar ju förståss hur det går med Trouble och Leon.
Det går alldeles utmärkt! :) Trouble har blivit en stolt storebror. ;D Han kryper fram och pussar på Leon och är så försiktig så, han vaktar även honom och säger till vid minsta lilla. :) Helt underbart!

Vad det var för storlek på Leon kom också på fråga.
Han vägde nämligen 3394 och mätte 49, men det kunde vara 1-2 cm till, det var så svårt att mäta eftersom han legat i säte och hade benen rätt upp i vädret. ;) Han är iaf världens finaste! ♥ Jag skulle kunna börja gråta varje gång jag ser på honom för att han är så himla fin, min lilla bäbis.

Jag tänkte att eftersom att ni förmodligen har tusen frågor, så kommer jag svara på dom tills det är slut. Jag ska skriva så mycket mer jag kan, men fokuserar först och främst på att ge er svaren ni söker, men vem vet, det kanske inte dyker upp några fler frågor heller...

Jag vill tacka för alla fina kommentarer!
Jag kan tyvärr inte svara på varenda en av dom, utan jag tar det jag hinner med och hoppas på att ni blir nöjda ändå. :) Det är iaf grymt kul att se att ni hänger med och speciellt att ni verkar tycka att Leon är så söt. :) För som sagt så är han världens finaste! Dom flesta tycker att han är jätte lik Kim men att han har min näsa, vad tycker ni? :)



Det kommer bättre bilder sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0