Trouble.



Efter förlossningen har stämningen vart konstig mellan mej och Trouble.
Det är en sån jäkla omställning efter snittet eftersom att jag inte får gå ut och gå med honom och jag i vanliga fall är den som gör allt ihop med honom.
Vi är absolut inte ovänner och han är jätte gullig med Leon, men jag saknar våran tid, nu tyr han sej mer till Kim och jag saknar honom som tusan! Men förhoppningsvis blir det bättre snart, för nu tänker jag strunta i att det egentligen är ca 3 veckor kvar tills jag får rasta Trouble. Nu ska jag börja ta promenader med honom och vagnen och passa på att tappa några kilon på samma gång. Inte för att promenaderna kommer att bli särskilt långa nu i början men iaf...
Jag älskar verkligen min Trouble och längtar som tusan tills jag är piggare och kan busa massa med honom. Han är ju mitt första barn! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0