Tur i oturen...


Jag saknar Kim! ♥


Jag fick tag på en klipptid idag klockan 1.
Men självklart så var det snöstorm då, så jag hade tyvärr ingen större lust att ta en promenad med vagnen och Trouble då och ringde och avbokade tiden. Jag fick en ny tid på måndag istället, det ska bli så skönt att klippa bort allt slitet hår, även om jag har en känsla av att det är rätt mycket...

Nu sover lill prinsen.
Han har vart vaken i 5 timmar, men nu lyckades jag äntligen få honom att somna. Jag har inget emot att han är vaken, men han blir övertrött och super grinig om han inte sover när han igentligen borde. Min lilla guldklimp!

Nu ska vi aldeles snart klä på oss och ge oss ut i snön.
Trouble behöver få komma ut lite längre. Vi går ju en lite längre runda varje dag, men idag har vi inte hunnit med det än eftersom att Leon har tagit upp all tid och Trouble helst inte vill gå utanför dörren när det snöar för fullt. Han älskar igentligen snö, men inte förrän det ligger på backen. ;D
(Självklart har jag redan vart ut med honom idag, men inte på den längre svängen)

Lisa sov här inatt igen.
Så vi kikade på film, men så mycket mer gjorde vi inte. Vi var så jäkla trött så vi slockanade innan klockan var 12 tror jag. ;D
Men nu ska jag passa på att få någonting gjort här innan det är dags att ta sej ut i snövädret.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0