Vad är det för fel?

Det är krångel med min blogg...
Alla inlägg kommer inte med, eller så dröjer det tusen år innan dom syns. Mej gör det inget, men det är tråkigt för er.

Nu ska jag kika på en film med Kim och sen ska vi bada Leon innan vi nattar honom. Efter en natt med en liten kille som inte vill sova pga strul med ammningen så hoppas jag på bättring ikväll... Han har knappt sovit på hela dagen och det går knappt en halvtimme innan han vill äta igen efter att jag ammat honom, han blir liksom inte nöjd. Men efter några råd från ammninscentralen så verkar det bli bättre. Jag hoppas iaf på det!
Men vi ska besöka bvc imorgon så då får vi se vad dom säger...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tog en månad för mej innan allt kändes br amed amningen så ge inte upp när det känns svårt. jag ammade en vecka, fick sår eller ont så ja pumpa ur å gav ur flaska i en vecka osv.. Så käma kämpa även om de är tungt :) Vi lär ses nån dag kan hundarn få leka å ja kan få kika på undervärket :)

2009-01-04 @ 20:59:34
Postat av: Jenny

Haha aah alla verkar ha det problemet med sina killar!!

Skit less att det bara är jag som vaknar :p



Ammningen hade jag oxå jätte problem med ibörjan men det blir bättre och det är verkligen värt de när man har lärt sig! Så kämpa på så mycket du orkar men om du inte gör de så funkar ju ersättning bra oxå =)

2009-01-04 @ 21:00:43
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis till lillen Emelie.

Hoppas allt är bra o att du återhämtat dej efter förlossningen.

Vet själv hur de kan vara med lite smått kaosartade förlossningar där inget blir som man tänkt.

Lycka till med allt!

2009-01-04 @ 21:53:49
URL: http://simplymee.blogg.se/
Postat av: adam

Haha faan va underbart.

Gud va glad jag blir.

altså att de går bra me hunden och bebisen.

Skitkul.



hälsa alla herrar där hemma

2009-01-04 @ 23:31:56
URL: http://marjavaara.blogg.se/
Postat av: adam

Jaa jätte gjärna. jag saknar ju jycken. Är ledig tills lördag, så de är bara att säga till, kan när som helst och hur länge som helst.



bara ringa när du vill

2009-01-05 @ 21:06:24
URL: http://marjavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0