Yesman.


Jag och Kim har vart på bio idag.
Marina (Kims mamma) ville så gärna vara barnvakt, så vi tog tillfället i akt och gick på bio. Vi såg yesman och den var helt klart värd varaenda krona, den var super bra! Jag skrattade så otroligt mycket, och inte nog med det så fick jag en ensam stund med Kim...
Dessvärre kändes det jätte skumt att vara ifrån Leon, jag saknade honom jätte mycket! Men både han och marina var så nöjd när vi kom tillbaka, även fast Marina helst ville ha Leon kvar där. ;D

Jag som lovade att bättra mej...
Jag lovade ju att bättra mej angående uppdateringen, men inte har jag skrivit mer för det. Jag ska helt ärligt säga att jag haft fullt upp och att jag tittar in så ofta jag kan, jag försöker iaf. ;D
Hur som helst så blir det nog inte så mycket skrivet imorgon heller, för då ska jag försöka att vara ute lite i friska luften med Leon, jag funderar på att kika på 9 timmars i rörberg kanske... ?

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova så länge jag hinner innan Leon vaknar och är hungrig. Vi har ju bara hunnit komma hem, natta honom och plocka undan lite och sen hamnade jag här. Men nu ska jag passa på att sova medans jag kan...
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0