Anonym...

Synd bara att folk skrattar åt dej, inte med dej...
Den som vill har all frihet att skratta åt mej, det bryr jag mej inte om... Det finns de som bryr sej om mej och det är dom ser jag upp till! Det är dom jag tar åt mej av vad dom säger. Så att du som återigen är anonym tror att jag under några omständigheter skulle ta åt mej av vad du har att säga så tror du fel... Skulle du därimot vara ärlig och stå för vem du är så kanske det hade vart en annan femma.
Jag bloggar inte för att uppfylla andras krav och önskningar. Jag bloggar för att det för mej är en frihet och lättnad. Att med några knapptryck avreagera mej och lätta på mina tankar är underbart, och det kommer jag inte att låta någon stå ivägen för... Jag bloggar när jag vill och hur mycket jag vill, och sen skiter jag totalt i om du är missnöjd med det, du är inte tvingad att läsa. :)

Jag och mamma kikar på film.
Den är jätte bra, men jag kommer inte ihåg vad den hette... Så fort filmen är slut, vilket den snart är så sk ajag springa ut med Trouble och sen sova. För den delen så har vi vart i skogen idag, när det regnade som minst som tur var, Trouble kutade runt som en galning och fick med sej en fästing hem. Jag hatar dom små äckliga krypen! Hur som helst så plockade mamma lite svamp, och Trouble sprang över dom han såg, som vanligt. Han är ingen vidare bra svamp plockare kan man ju säga, men han försöker ju iaf. ;D Han är bara ör go!
Leon sover sen några timmar tillbaka, men det tog ett tag att natta honom idag, han ville inte gärna sova, så jag ick ta till nödlösningen, hårtorken, och då slockanade han på ca 10 minuter bara. ;) Han är så otroligt rolig min pojk, han är mitt liv och jag älskar honom mer än något annat! :)
Jag har dom finaste pojkarna man kan ha. :) ♥

God natt.


Kommentarer
Postat av: Malin Skogh

Jag förstår inte hur man orkar kommentera din blogg anonym och bara sitta och klaga när den personen i själva verket antagligen inte ens vet vad han/hon pratar om. Det är bra att du inte tar åt dig, fortsätt med det och fortsätt stå på dig! :)

2009-07-29 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0