Antibiotika.

Självklart är jag så dum att jag slänger i mej dom där tabletterna utan att läsa anvisningarna...
När jag sen börjar må riktigt illa och håller på och svettas ihjäl så kommer jag på att jag kanske borde ha läst igenom papperet som berättar hur man ska ta tabletterna... När jag läser så står det att man bör ta tabletterna i samband med måltid för att undvika illamående och kräkningar. Haha, vad dum man får vara! Jag snabbade mej att äta och efter ca 1 timme var illamåendet som tur var (!) borta. :)

Ni sitter jag och väntar på att Leon ska slockna.
Jag la honom för ca 20 minuter sen, men han ligger och gnäller lite, men det låter som om det börjar gå mot sitt slut. ;) Måste hålla öronen öppna så att han inte blir ledsen bara, då är det bara att ta upp och trösta honom och sen ett nytt försök som gäller. Tänk om dom små liven bara kunde slappna av och sova, när dom ändå är så trött att dom knappt kan hålla ögonen öppna... Så otroligt envisa små varelser. :) ♥

Mja, dags att ta hem en film att kika på innan man ska sova... Blir nog tidigt idag med tanke på att jag inte vart så pigg. Men jag ska nog hinna tråka ut er med ännu ett inägg innan det ska ni se. ;D
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0