Barnledig... Igen.

Det värsta med att det tog slut mellan mej och Kim är att jag måste vara ifrån Leon så mycket.
Jag måste ju vara ifrån Leon hela tiden känns det som! :( Det är inte kul, jag saknar honom så! Vill vara med honom jämt, men det går inte... Han måste ju få vara med pappa sin också.
Vad ska man hitta på när man är barnledig då? Det finns ju ingenting att göra... Idag följde jag med mamma och hennes vänner till tant grön och sen kikade vi rut lite. Sen följde jag med mamma hem och stannar kvar över natten. Jag ska kika på en film hade jag tänkt.

Problemlösningar.
Ja, som ni redan vet finns det ju tusen olika sätt att lösa ett problem på... Men vilket är det bästa? Självklart beror det ju på vad för slags problem det är också.
Jag är glad att jag lyckats lösa de problem jag velat gå till botten med och att allt är utrett kring det. Det känns skönt när man kan komma överens och mötas på halva vägen, vilket man i många fall är tvungen till.
Men helt ärligt så är jag nog inte den bästa på att lösa problem, fast det beror också på vilken sorts problem det är. Alla gånger är jag inte ens intresserad av att försöka...

Nej nu blir det film sen sova, sov morgon imorgon och det ska bli underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0