Fredag?

Självklart är det fredag, och kväll dessutom...
Och här sitter jag, återigen hos mamma, med datorn i högsta hugg. INgen film blev det heller, fastnade i massa olika bloggar. Jag har ju verkligen inte direkt den mest seriösa och läsvärda bloggen, men tusan vad man kan bli förvånad över vilka patetiska bloggar som ligger på läs toppen. Eller man ska väl inte kalla dom patetiska heller, men många av dom upprör mej till en stor del... Små flickor som öppet skriver ut hur mycket deras föräldrar tjänar varje månad, och som lägger ut bilder på sina ocensurerade kroppar. Är det verkligen möjligt? Vet dom hur farligt dagens samhälle är numera?

Nu ska jag och min älskade hund ut på dagens sista runda.
Jag fick hem honom runt 3 tiden så vi har inte hunnit med så många promenader idag, har haft en massa annat för mej. Men några kortisar har vi då allt vart ut på... Men nu ska vi ta en lite längre runda innan det är dags att krypa ner för natten. Jag ska försöka hitta ett bra ställe att släppa honom på, så att han får springa fritt och göra av med sin energi som han för tillfället inte verkar ha. ;D
Eftersom att vi är hos mamma så kan jag för en gångs skull ta en längre runda innan läggning, då är ju hon med Leon utifall han skulle vakna. Annars brukar vi få ta promenaderna på dagen, och när Leon har somnat så får vi bara gå precis utanför dörren, och Leons fönster som jag då har öppet, så att vovve bara får kissa en sista gång. Då hör jag om Leon vaknar, och är inne på 2 röda. Jag bor ju på botten precis bredvid porten, så det är samma lika som att gå ut på utepolatsen och röka, det tar lika lång tid och jag har precis samma uppsikt över lillen ändå. :)

När jag tänker efter så är jag världens lyckligaste, som har världens finaste lilla pojk, och världens underbaraste hund, som dessvärre inte trivs lika bra längre... Lösning på G, men jag är för självisk för att verkligen göra något åt det i nuläget. Jag älskar ju honom, lika mycket som jag älskar Leon, fast inte på samma sätt.

Nej god natt.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0