Hela jag är en rolig min...

...Man skrattar vid bara tanken på mej.
Ja, men det var ju skönt att höra att man gör någon glad. ;) Otur att det återigen var en anonym läsare som kommenterat, annars hade jag gett dej stora eloger och tackat så hjärtligt. :) Jag får väl hoppas¨på att du läser det här och ser hur tacksam jag är. Man blir så glad av sådana härliga kommentarer. :)

Maria har vart här med oss idag.
Det var trevligt, eftersom att det aldrig vart av att vi åkte till dom. Pia var lite trött, men imorgon fyller Emil 20 (GRATTIS!) så vi ska dit då istället. :)
Nej nu ska mma ha datorn, upd senare.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd bara att folk skrattar åt dej och inte med dej...

2009-07-25 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0