Jag älskar dej!

Du är den absolut finaste människan som inns!
Jag antar att du inte kan läsa det här, men du vet redan precis vad jag känner iaf... Jag var bara tvungen att göra av med lite tankar.
Den absolut starkaste människan som finns, den absolut ärligaste och underbara människan som finns, det är du! Du är den som gett mej allt jag behöver, tro, hopp och vägar att gå... Jag ser upp till dej, utan dej hade jag aldrig vart där jag är idag...



Lögner...
Jag tål inte när folk ljuger för mej, det är det värsta jag vet! Lämna mej ifred istället... Om man nu ska säga något så kan man väl åtminste hålla sej till sanningen? Om inte, lämna mej ifred! Jag blir tokig!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag är så jävla arg, jag ska gå ut och kasta sönder massa glas flaskor eller nått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0