Jobba.

Jag har jobbat måndag till fredag den här veckan.
Har med andra ord haft fullt upp... Det är så skönt att äntligen ha ett jobb att gå till, även om jag inte kommer att kunna jobba allt för många dagar. Dessvärre slutade fredagen i kaos. Några blåmärken, rivsår och en jävla massa bortslitet hår är resultatet. IDIOT!

Igår var jag på Alinas dop.
Linnea och Jimmys dotter. Det var hur fint som helst, och hon fick en himla massa fina presenter. Jag längtar tills Leons dop. Jag har kommit fram till att jag ska döpa honom ändå, men inte kyrkligt. :)


Den här veckan blir det lugnt.
Jag ska bara jobba onsdag och fredag. Men jag har ju massa annat att uträtta. Jag ska nämligen till familjerätten, vilket kom precis i rättan med tanke på fredagen... Jag ska prata med försäkringskassan och hälsa på gudmor på sjukhuset. Men förhoppningsvis så låter det mer än vad det är. Ser fram emot att få ta det lugnt och bara umgås med Leon. :)

Nej nu ska jag greja lite här. Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0