Meningslöst.

Allt känns så meningslöst när jag inte har Leon hemma.
Jag saknar honom så otroligt mycket! Jag har ingenting att göra och känner mej otroligt ensam... Och det känns ju inte bättre när man måste acceptera att andra får träffa honom, gosa med honom och busa med honom när inte jag får det. Jag vill att han ska vara bara min! Men det går ju inte... Tyvärr. Tänk om någon annan skulle ta min plats, då går jag under!



Ja, som ni märker är det här inte min dag...
Efter en massa hädelser runt omkring mej, och en massa ensamma dagar så har jag haft tid att tänka. Att tänka på sånt jag inte borde, men inte kan låta bli. Och bättre blir det ju inte när andra rotar i det och lägger sej i och tror sej veta precis allt!
Då sitter man ju här igen, dyster och ensam, och hjärnan går på högvarv. Det är då man inte ska vara ensam om man heter Emelie, men det kan inte hjälpas. Ännu en dag att käpa sej igenom för att vakna upp imorgon och märka att det faktiskt kanske inte var så farligt som jag trott...






Du har tagit mitt liv ifrån mej!
Jag kommer aldrig någonsin att kunna leva som jag hade gjort om du inte funnits.
Jag hatar dej för det, ge mej mitt liv tillbaka!
Osäkerhet är det värsta som finns...


Pengar kan aldrig någonsin ersätta det du tog ifrån mej.

Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Det är svårt att låta bli att tänka när man är helt själv! Det finns ingen som som skulle kunna ersätta din plats hos Leon. DU är hans Mamma. Ta hand om dig, Emelie!

2009-07-23 @ 11:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0