Morgon kick?

Vaknar av att Leon är på topp humör och sitter och busar i sängen.
Tar som vanligt över honom till min säng och sitter där och busar med honom i ca 1 timme. Sen somnar han om och ger mej återigen lite sovmorgon, inte lika länge dock, men det duger. :) Varenda minut är värd guld typ. :D Fast det slutar med att jag lämnar över honom till mamma en stund. Men jag sov inte länge till ändå, bara ca 30 minuter, var ju tvungen att tvinga ut vovven sen. ;D

Just nu...
...Jag ska snart kika in på blocket och kika på någon möbel, med tanke på att jag har brist på möbler och kommer få lite lön i augusti så kan man ju passa på och införskaffa sej det nödvändigaste...
Fast förhoppningsvis hinner väl bo delningen bli klar innan, så att jag vet precis vad jag kommer att behöva.
Jaja, nog om det nu, jag har annat att ta itu med.
Upd senare. :)
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0