Ont överallt...

Jag har då ont överallt känns det som...
Jag äter ju för det första antibiotika mot en inflamation jag fått, som gör rätt ont. Men som jag trodde skulle göra mycket ondare...
Nu har jag även sakta men säker fått ONT i överarmen. Jag vet inte vad jag har gjort eller någonting, men jag har haft ont ca 1 vecka nu, men det blir  värre och värre för varje dag. Idag kan jag varken lyfta något med höger arm, och jag kan heller inte stänga eller öppna en dörr. Det var tillochmed problem när Leon skulle äta, jag kan knappt höja armen! Vad har jag gjort? Det blir ju lite problem för mej nu med tanke på att jag är högerhänt... Haha.

Om det fortsätter att vara regnfritt idag så ska jag föröka hitta en lekkompis till Trouble.
Han kan behöva springa av sej lite, fast att han verkar otroligt slö för tillfället. Just nu ligger han bredvid mej i soffan och snarkar högt. ;D Han är så söt. ♥
Leon har kommit på att han kan göra en jätte FIN min. ;D Så varje gång jag pratar med honom gör han den där minen och tycker att han är jätte rolig. :) Om jag gör minen till honom först så härmar han mej och slutar inte förrän jag har slutat. Har jag sagt att han är otroligt tokig min pojk? Världens vackraste! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hela du är en jävligt rolig min, man skrattar bara vid tanken av dej....

2009-07-25 @ 16:32:33
Postat av: pia





Underbar bok!!!! Maria o Jag läste den tillsammans o grinade som två tokar.



jag älskar dig Kram Pia



2009-08-01 @ 03:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0