På bättre tankar...

Jag tog en kort promenad...
...I min ensamhet, jag gick och satte mej vid vattnet ett tag. Det är så lugnt och stilla där, ett perfekt ställe att rensa tankarna på.
Linnea ringde upp mej, jag terroriserade henne igår men fick aldrig tag på henne. Hon berättade att dom skulle på semester, till kolmården, skara sommarland, gränna och en massa mer ställen... Blev man avundsjuk då? JA! Jag vill också, fy fan vad mysigt. :)
Och Johan berättade för någon dag sen att han kanske skulle ta en sista minuten med en kompis, då ville man ju bara krypa ner i resväskan och gömma sej så att man själv också får komma bort och få lite sol och avkoppling. Men jag får stanna hemma och leva med lite regn istället. ;D
Fast jag ska kanske till nypan en natt nästa helg, kuggnäs! Men jag lovade att ta lilleman då, så vi får se. :)

Jag ska låna Leon en stumd idag.
Jag saknar honom så värst och jag är säker på att gudmor vill träffa honom. Vi ska dit och hälsa på om ett tag, så jag ser fram emot att få mysa lite med lilleman denkorta stund vi blir borta...
Vad ska jag hitta på sen då? INGEN ANING: ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0