Regn och rusk.




Man blir automatiskt lite nedstämd när det är sånt här väder...
Jag gillar regn, men inte för ofta! Man blir ju så dyster av alla dessa dagar med skit väder. Man kan inte ta sej ut på promenader, man kan inte åka och sola och bada, och man får inte den sol man behöver för att känna sej pigg. Nu vill jag ha sommar, annara kan det gärna få bli vinter med mycket snö på en gång!

Idag ska jag kika på 2 filmer.
Efter att jag vart upp till gudmor och uträttat allt annat som ska göras, så ska jag kika på film. Det är ju nästan det enda man kan göra i det här vädret. Igår såg jag wallander-hämnden, den var jätte bra! Och idag ska jag kola på i taket lyser stjärnorna och baksmällan. Jag vill se män som hatar kvinnor också, men den verkar inte finnas...

Nej nu ska jag mata lilleman lite och sen bär det av ut för lite allvarsprat, vilket jag egentligen INTE orkar med just nu, men det är väl lika bra att få det överstökat.
Sen sjukhus, sen skogen om det inte regnar på tok för mycket.
Sen efterlängtade filmer. ;D

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Toksöt lilleman blivit å så stor! tiden flyger iväg =)

2009-07-20 @ 15:32:38
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: frida

gud va söt han är :D

2009-07-20 @ 22:31:27
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0