Självklart!

Inte min dag idag...
Gick inte sådär super bra på familjerätten. Jag avbröt för att det blev för jobbigt. Jag trodde att det var barnets bästa som skulle komma i första hand, men tydligen inte?
Jaja, hur som helst så fick vi en ny tid, så vi får se om jag tänker ge det ett nytt försök.

Besök från Nypan.
Ja, nyköpingsborna är här och hälsar på igen. :) Den här natten så ska dom bo i min lägenhet med syrran, så jag och Leon ska sova hos mamma inatt.
Dom kom rätt sent idag så jag han bara träffa dom i nån timme, men imorrn ska jag försöka hinna med att ge dom lite mer tid. Men ska även hinna med ett besök på sjukhuset och affärn. Plus att jag är lite sugen på picknick med valbo mammorna. :) Och sen på eftermiddagen sk ajag till Nize och kika på hennes valpar. ;)

Nej nu sk ajag röka och sen slänga i mej lite glass innan jag ska sova.
God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0