Sovmorgon.

Leon var snäll och gav mej sovmorgon till 10 (!) idag.
Han vaknade till och åt precis när jag skulle sova, sen sov han till 7 och åt igen då, sen var han vaken ca 1 timme och busade lite, och efter det somnade vi om och sov till 10 då Leon vaknade och var på bushumör igen. :) Jag vaknade av att någon drog mej i håret. ;D ♥

Trouble ville inte gå ut idag heller.
Jag kom så långt som till mammas brevlåda för att hämta tidningen, sen vägrade han att gå längre... Jag funderar om han är stel eller har ont någonstans. Jag ska kika igenom honom idag så får vi se.

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag...
Det enda jag vet är vi förmodligen ska till Gudmor och resten av familjen ikväll. :) Jag längtar! ♥

Nej, nu ska Leon äta lite, det blev ca 1 timme tidigare idag för att han vaknade 7 istället för 8. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0