Tisdag.

Jag har hunnit med en hel del idag.
Det känns så skönt! Har fixat med alla papper, vart på banken och skatteverket, och pratat med försäkringskassan. Tänk allt som måste göras när man har fått barn, och vad skönt det känns när man äntligen har fått det gjort. :)
Det enda jag inte gjort idag är att ringa gavlegårdarna, och jag tror faktiskt att jag tar det imorgon istället...

Nu ska jag ta en prommenad med Trouble.
Och sen blir det film med Maria ikväll... Jag skulle ha åkt ut till stugan och gått på dans idag, men ekonomin säger ifrån. Fuck! :(
Men filmkväll blir bra det också, med tanke på att jag inte blev barnledig mina dagar den här veckan så passar ju faktiskt en film mycket bättre. :) Det ska bli bra mysigt ändå!
Nej, jag känner att jag har brist på fantasi och text.
Hej så länge, vi hörs imorgon. :)

Tand nummer 2 är på G. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0