Tjoho.

Jag har mest vart ute i det fina vädret de senaste dagarna...
Jag har tillbringat min tid med Leon, tjejerna och deras barn. :) Vi har mest vart på valbobadet och myst. Sen har vi även hunnit med att grilla lite, gått ut, och suttit ute på min uteplatts till sent på kvällen. Det är så skönt nu när Leon sover hela nätterna, han vaknar max 1 gång och äter. :)

Leon följer med sin pappa till åre den här helgen, så jag känner mej som ett stort frågetecken. Jag vill inte vara barnledig den här helgen. :( Men jag ska iaf till Linnea på fredag och sitta där och spela lite spel, sen får jag se vad som händer på lördag...
Sen är jag bjuden på poolparty nästa lördag, då vill jag därimot dit, så jag får hoppas på att det löser sej på något vis. :)

Ja, men nu ska jag gosas lite med Leon innan han ska sova. Hej på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0