Torsdag.

Jag har jobbat hela dagen idag.
Och igår hade jag fullt upp, det är därför ni inte hört av mej. ;D Jag har viktigare saker att ta mej tid till än att blogga just nu. Tiden är dyrbar just nu... Men jag ska blogga så fort jag får tid över till det. :)
Jag sitter hos mamma nu, och blir kvar här inatt. Leon har vart med mamma och syster hela dagen medans jag jobbat, och eftersom att jag slutatade 21 idag så hade ju dom redan nattat honom. Så jag tänkte att det var bäst att stanna kvar över natten.

Imorgon tar jag och syster 13 tåget till nypan.
Vi ska till kuggnäs och träffa alla vänner. :) Det ser jag fram emot... Det är ju min barnlediga helg så det ska bli kul att hitta på något. Men vi blir bara där en natt, sen ska jag försöka hitta på andra uppdrag här hemma på lördag. :) Vi får väl se vad jag hittar på.

Jag kan inte koncentrera mej, syster och Sandra drygar så jävligt.
Hej på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0