Underbart...

Det har vart underbart att få hem Leon igen.
Fast det hela började väl inte sådär super bra, jag råkade flippa ur och betedde mej som en idiot, men någon ursäkt får ni inte, ni har en själva att skylla för att det blev som det blev. Men jag borde ha behärskat mej bättre.
Men igår och idag har jag bara avrt hemma och gosat med Leon i lugn och ro, vi har även vart ut på en del promenader med Trouble och kastat lite boll, det har vart underbart som sagt! Tillbaka i vardagen igen...

JObba.
Jag har ju som sagt jobbat hela helgen, och det har gått jätte bra, och det har dessutom vart hur kul som helst! Lite kämpigt att jobba 12 timmars pass när man inte jobbat på ca 1 år bara, men det är väl lika bra att köra gång ordentligt på en gång. ^^ Och tur som jag har så ska jag få jobba mer också, fick skriva upp vilka dagar jag är barnledig. Jag är skit glad! :)

Just nu...
...Är jag hos mamma, ska bli bjuden på lite mat innan jag ska bege mej hemmåt igen, och när jag kommer hem så ska jag bädda ner Leon och möta upp Mikki på min uteplats för en cigg och lite skit snack. ;D

Hej på er...

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazangel [mamma till milton]

vad fin din blogg blivit :)



ska vises i hundgården nån dag?

2009-07-07 @ 21:23:29
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Va kul det är att läsa att du mår bra och är så glad! :)

2009-07-08 @ 10:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0