Ändrade planer...

Jag har haft fullt upp igen sen jag kom hem.
Men visst har jag fått en fin design av bajs Malin. :) Jag är super nöjd!
Jag har iaf ångrat mej angående blogg lösen, för det första så vet jag inte riktigt hur man gör (jag är ett data snille), och för det andra så känner jag inte att jag vill låta någon förstöra för mej genom att slänga ur sej dumma kommentarer om mitt barn, så jag ska prova ett tag till och se om det lugnat ner sej eller inte. :) Men det var kul att det var så många som hörde av sej. ;)

Gemensam vårdnad.
Från och med idag så kommer Leon att bo hos sin pappa måndag, onsdag OCH Fredag natt VARJE vecka! Jag kommer att sakna ihjäl mej efter honom... :( Men han behöver ju även sitt umgänge med sin far. Det här är bara tillfälligt tills vi kan göra upp ett lite bättre och mer välplanerat schema...

Jaja, ska göra tacos nu, mamma bjuder. ;)
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0