Babysim.

Jag har vart på avslutning med mammagruppen idag.
Och Leon hade så jäkla kul, vi var på fjärran och badade. :) Det blir fler gånger med bad iaf. ;)    Nu är jag och, Erica och Leon hos Crille med honom och Tobias. Sen så får man förhoppningsvis sällskap inatt också. :) Men vi får väl se hur den filuren mår efter dagen. :)

Nationaldagen...
På lördag åker jag förhoppningsvis iväg på en dag flld med olika aktiviteter med alla partimedlemmar. :) Det ska bli riktigt skoj.  Fotbollsturnering och fem kamp och grejer. :) Vi får se om jag hinner få mina pengar innan bara.
Fast det skulle ju vara rätt kul att gå ut eller något också, så vi får väl se hur det slutar. :)

Hej på er. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

partimedlemmar -.-

2009-06-03 @ 21:54:24
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Jag rekomenderar babysim. Det är helt underbart. :)

2009-06-04 @ 11:50:11
Postat av: Marina A

Skulle du sälja vagnen?

2009-06-09 @ 02:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0