Bilbloggning.

Sitter i bilen på väg hem nu.
En dag för tidigt, men vi var nöjda och glada nu, och hade en del hemlängtan. ;D När jag kommer hem ska jag knäppa kort på mina klänningar och skor som jag köpt så ska ni få se vad fin jag kommer att bli när det ska användas sen. ;) Haha!
Jag orkar inte krångla med kameran i bilen, så det får duga med lite bilder från gårdagen istället. :D

Idag...
Ja, först var vi ju iväg och fyllde på "resväskorna" lite, sen bar det av ut i solen för picknick och så i haga parken, det var hur mysigt som helst! Jag rullade lite på en solande syster och Leon busade som satan i gräset, han har kommit på något nytt ljud igen, och det låter hur kul som helst. ;) Han lipar och gapar på samma gång. Min sötnos! Visste ni föresten att han blir hela 6 månader på lördag. :)


Jag och Erica på midsommar. :)
Det blev den istället för en bild från igår.
Haha, visst är vi läckra! ;D

Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Oj vad ljus den här kommentarsfärgen blev. Jag får knycka ditt lösen och fixa till det sedan. :) Hoppas att du blev nöjd :)

2009-06-25 @ 01:44:51
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Vad bra:D

2009-06-25 @ 11:31:47
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0