Dagen efter...

Det känns ganska bra idag...
Mamma har bjudit på mat, och fyllt på mitt kylskåp lite, tusen tack för det! :) Dessvärre har Leon haft hög feber idag, det har vart så synd om honom, han har vart ledsen hela tiden... Syster har hållit mej sällskap sen igår och blir nog kvar ett tag till. Jag skulle ha hälsat på Linnea, men stannade hemma för Leons skull, jag som så gärna ville åka. Men det går ju fler tåg, hon bor ju bara ca 2 mil ifrån mej. ;D Haha.

Förslag...
Jag vet inte vad jag ska göra idag, men har massa olika "erbjudanden". Anna ville att jag skulle följa med ut, men det tackade jag nej till, min prins är ju inte frisk och jag har inte råd heller, och plus att jag var ut förra helgen. Jag kunde ju ha åkt till Linnea, men vill hålla mej hemma för att Leon ska få lugn och ro.       Han kanske kommer förbi om inget annat dyker upp, men känner jag honom rätt så kommer han inte att komma. ;) Men Erica ska nog kika förbi här en sväng iaf, det blir kul. MIN! :)

Nej, nu ska jag ta reda på lite skräp här hemma. Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0