Sommar.

Oj, jag har verkligen inte haft tid över till någon dator...
Jag har iaf haft en massa för mej, och trevligt har det vart. :) På midsommar satt vi iaf några stycken hos mej och grillade, Leon och Trouble var med så det var rätt lugnt. Vi spelade lite spel och skrattade en hel del. ;D Kvällen slutade med att jag, Johan och Mikki satt och käkade jordgubbar mitt i natten innan Mikki gick hem och vi gick och la oss. Men jag var riktigt pigg dagen efter, för Leon sov ända till 8! :)

Nu bär det av till stockholm.
Jag, mamma, syster och Leon åker till stockholm idag och kommer hem på torsdag. Vi ska bo hos Marina (Leons farmor), gå på grönan och kika runt lite på stan. :) Det ska bli riktigt trevligt! Jag och Lisa ska även träffa Tommy och Martin, man kankse tvingar med dom på grönan när vi ska dit då, så slår man två flugor i en smäll... ;D
Trouble kommer att vara med Peter, och kanske Adam någon dag, han kommer att ha det kanon bra! :)

Jag kommer att sakna inte bara Trouble, utan även en till...


Ja, men det här blir perfekt det, det blir så jävla bra! :)
Ha det så bra, hej på er...

Kommentarer
Postat av: Heinz

Nu förstår jag varför ingen tycker om dig!

du är fan ii mig helt avskyvärd.

2009-06-22 @ 21:38:18
Postat av: Erica

Åh, vad söt du är som menar mig ;) hahahahahha

2009-06-23 @ 16:55:39
URL: http://ericakristinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0