Beroende?

Jag är inte tillbaka, men jag har heller inte gett upp bloggandet.
Jag har fortfarande inte kommit fram till hur jag ska göra, så det kommer fortsätta i vanlig ordning, med dålig uppdatering och liknande. Ibland kanske jag inte skriver överhuvudtaget...

Jag och Kim.
Jag har spenderat all min tid till Kim och resten av familjen. Jag har haft det hur bra som helst, jag älskar att se Kim och Leon tillsammans.
Vi har även vart och tattuerat oss,  det var en lustig känsla på något vis. Jag är super nöjd med min, och Kims blev också jätte bra!

Imorgon skulle jag och Kim ha gått på sång-lek med Leon på öppna förskolan, men det var tydligen inställt. Det kan hända att jag traskar dit ändå, men vi får se hur jag mår imorgon, för jag tror att jag är på väg att bli riktigt sjuk, det känns så nu iaf.

Tack för alla gulliga komentarer, jag har inte haft tid att svara på någon av dom, men jag ska försöka hinna med det sen...
Men nu ska jag kika på en film och sen ska jag gå och sova. Kim är ute med killkompisrna och spelar biljard. Jag vill att han ska komma hem och mysa med mej istället. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0