Emelie är trött...

Jag ber verkligen om ursäkt för min dåliga uppdatering.
Men jag har verkligen vart jätte trött, och är fortfarande... Och jag får inte riktigt tiden att räcka till när jag försöker vila så mycket som möjligt, samtidigt som jag måste städa här hemma (vilket tar 100 år), rasta Trouble och busa med Leon. Jag måste försöka komma på något slags system till hur jag ska lösa det här. ;D
Det ska bli bättring, jag lovar, men det kanske tar ett litet tag bara...

Idag har det vart full fart i hundgården.
Trouble hade sån tur att han fick leka med Tyson, Seb och Engla. Dom var så söta!
Efter besöket i hundgården fikade jag och Kim hos farmor och farfar innan vi begav oss ut till stugan för att slå igång värme och först och främst skotta oss fram till huset. ;D Vi hade tänkt tillbringa helgen där, med en massa mys och roliga spel, bryta av vardagen lite och göra något en bit hemmifrån. Det ska bli riktigt mysigt!

Det där med städningen...
Jag går bara och små plockar hela tiden, men kommer liksom ingen vart, därav dom 100 åren. ;) Som tur är ska vi ju flytta och äntligen få utrymme till alla grejer, förhoppningsvis! Kim är en riktig skrot nisse som sparar på allt, så jag har liksom ingen stans att göra av alla hans saker, vi har liksom för litet förvaringsutrymme...

Nej nu ska jag krypa i säng så att jag kommer upp i tid imorgon och hinner uppdatera er lite innan min fartfyllda vardag drar igång igen. ;D Haha.
God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Carola

vilken fin bild på er 2...

Själv vill jag aldrig vara med på kort så mina barn har inga kort på sin mamma:)



Hoppas ni haft en trevlig helg

2009-03-14 @ 08:44:45
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0